رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
  • کد خبر : 21414
  • ورزش
  • چاپ خبر : چرا عده‌ای برای تمدید قرارداد شفر شلوغ می‌کنند؟/ ای‌کاش به ذوب‌آهن نمی‌خوردیم
عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که سرمربی آلمانی آبی‌پوشان حرفه‌ای است و نمی‌داند چرا دیگران درباره تمدید قراردادش شلوغ می‌کنند. به گزارش ۷لوح؛ نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره شرایط استقلال، تقابل با ذوب‌آهن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و … صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید: * چرا باشگاه […]

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که سرمربی آلمانی آبی‌پوشان حرفه‌ای است و نمی‌داند چرا دیگران درباره تمدید قراردادش شلوغ می‌کنند.

به گزارش ۷لوح؛ نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره شرایط استقلال، تقابل با ذوب‌آهن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و … صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* چرا باشگاه استقلال برای برگشت از کویت به تهران برای فرشید اسماعیلی و سید حسین حسینی بلیت نگرفته بود؟

مگر می‌شود باشگاه برای بازیکن خودش بلیت نگیرد؟ ما پرواز رفت و برگشت را رزرو کرده بودیم و بلیت هم داشتیم. به‌دلیل شرایط آب‌وهوایی کویت که به‌مانند شهرهای جنوبی شده بود، بخشی از هواپیما را خالی کردند. من و دو نفر از اعضای تیم به‌همراه این دو بازیکن در آن ردیف بودیم. شرکت هواپیمایی جریمه این موضوع را به دو بازیکن مذکور به‌دلار داد و مشکل هم حل شد!

* از اینکه در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به ذوب‌آهن خوردید، خوشحالید یا ناراحت؟

ای‌کاش دو تیم ایرانی به‌هم نمی‌خوردند. ذوب‌آهن هم باید اول می‌شد تا این شرایط پیش نمی‌آمد. یک زمانی هست که تیم می‌خواهد تا پایان کار بالا بیاید، بنابراین برای قهرمانی فرقی نمی‌کند به چه تیمی بخورد. تقابل استقلال و ذوب‌آهن جالب شد، اما اگر استقلال قهرمانی می‌خواهد ذوب‌آهن یا هر تیم دیگری را باید شکست دهد.

* حضور امیر قلعه‌نویی در ذوب‌آهن حواشی خودش را دارد، او از استقلال شناخت دارد و در لیگ هم تیمِ شفر را شکست داد.

شفر هم به‌نسبت آن موقع از تیم شناخت و آگاهی دارد. امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد، برنده شود.

*باشگاه استقلال به پرداخت مطالبات پروپیچ بازیکن پیشین خود محکوم شده است.

باشگاه بخش حقوقی دارد و دنبال کارهاست. نمی‌دانم استقلال محکوم شده یا نه، اما اگر هم شده باشد، در مقابل بدهی‌های زیاد باشگاه چیزی نیست. خاطرتان هست که اواسط فصل به‌یک‌باره گفتند باید بدهی بازیکنان پرداخت شود و همه هم اقداماتی کردند. بنابراین، این بدهی در قبال آن‌همه بدهی چیزی نیست.

* شفر این روزها عصبانی است، او بعد از بازی با الهلال عربستان گفته که برخی‌ها نمی‌خواهند موفقیت او با استقلال را ببینند. نظر شما چیست؟

شفر اروپایی فکر می‌کند و حرفه‌ای است. هواداران احساسی هستند و می‌گویند “قرارداد شفر را قبل از اینکه همه چیز از دست برود، زودتر تمدید کنید”. ما بازی‌های باقیمانده لیگ را داریم تا جایگاه سال گذشته را حفظ کنیم، فینال جام حذفی و همچنین دو بازی مهم لیگ قهرمانان آسیا را داریم. این یک ماه خیلی مهم است و شفر می‌خواهد تمرکزش روی تیم باشد. منظور شفر این است که همه چیز آرام پیش می‌رود و چرا یک عده مدام می‌گویند “قراردادت را تمدید کرده‌ای نه؟”، شفر روی تیم تمرکز دارد، اما عده‌ای بیرون از مجموعه شلوغ می‌کنند.

* تسنیم: شفر مدعی شده اطرافیان تیم باعث حواشی شده‌اند و باید ساکت باشند. این اطرافیان چه‌کسانی هستند؟

اطرافیان؟ نمی‌دانم، باید از خودش بپرسید. یک عده اعضای تیم هستند و یک عده هم اطراف تیم قرار دارند. هواداران هم دلسوز تیم هستند. شفر حرفه‌ای است و مدیریت هم می‌داند که باید قرارداد او تمدید شود، اما چرا عده‌ای شلوغ می‌کنند و می‌گویند تمدید قرارداد شفر دیر شده است؟ شفر هم این چیزها را می‌بیند و می‌خواهد این افراد ساکت باشند. شفر با استقلال نتیجه گرفته و باشگاه هم سعی در تمدید قرارداد او دارد تا هواداران راضی باشند. عده‌ای دیر یا زود نکنند، شفر و تیم برای یک ماه پیشِ‌رو تمرکز کرده‌اند.

* اتفاقاً روز گذشته در مطلبی عنوان کردیم که به‌دلیل تمرکز شفر روی بازی‌های استقلال، تمدید قرارداد او به بعد از جام حذفی موکول شده است، اما سایت باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کرد.

برخی‌ها عنوان کردند که تمدید قرارداد شفر به نتیجه فینال جام حذفی ارتباط دارد و به همین دلیل مدام این موضوع به گوش او می‌رسید. بحث، نوع برداشت برخی‌ها از این مطلب بود.

* آیا صحت دارد که بازیکنان به‌خاطر عدم پرداخت مطالبات خود ناراحت هستند؟

ما یک ماه سخت را در پیش داریم و قطعاً باشگاه می‌داند که چطور از بازیکنانش حمایت کند، ضمن اینکه در کویت به بازیکنان هم پاداش داده شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات