رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
  • کد خبر : 14656
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : کدام مدارس شنبه تعطیل هستند؟
زلزل

برگزاری انتخابات در روز جمعه و حجم بالای کاری در شعب اخذ رای، مدارس برخی از استان‌های کشور را به تعطیلی می‌کشاند. به گزارش ۷لوح به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان برگزاری انتخابات در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، برخی مدارس کشور را به تعطیلی می‌کشاند البته پیش از این نیز اعلام شده بود که تعطیلی مدارس […]

برگزاری انتخابات در روز جمعه و حجم بالای کاری در شعب اخذ رای، مدارس برخی از استان‌های کشور را به تعطیلی می‌کشاند.

به گزارش ۷لوح به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان برگزاری انتخابات در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، برخی مدارس کشور را به تعطیلی می‌کشاند البته پیش از این نیز اعلام شده بود که تعطیلی مدارس از طریق مدیر کل هر استان تعیین می‌شود.
تعطیلی مدارس آذربایجان غربی
تمامی مدارس استان آذربایجان غربی روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.
مدارس آذربایجان شرقی تعطیل شد
اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد:همه مدارس آذربایجان شرقی در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تعطیل خواهد بود.
مدارس استان خراسان جنوبی
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به علت مشارکت گسترده فرهنگیان در برگزاری انتخابات و شمارش آرا در برخی از مدارس ، فردا ۳۰ اردیبهشت مدارس این استان تعطیل است.
تعطیلی مدارس قزوین روز ۳۰ اردیبهشت
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان از تعطیلی  مدارس استان قزوین در نوبت صبح و عصر و در تمامی مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه خبر داد.
مدارس اردبیل روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تعطیل است
 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل از تعطیلی مدارس استان در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به دلیل برگزاری انتخابات و احتمال طولانی شدن شمارش آرا خبر داد.
مدارس مازندران تعطیل شد
استاندار مازندران اعلام کرد تمام مدارس این استان فردا شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۶ تعطیل است.
تمامی مدارس کاشان فردا تعطیل است 
در اکثر مدارس کاشان محل اخذ رای‌گیری دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مدارس است.
تعطیلی مدارس در تهران
با توجه به طولانی شدن فرایند انتخابات و اعلام نظر رئیس شورای آموزش و پرورش مناطق شهرستانهای استان تهران و مدیر مناطق کلیه مدارس آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.
مدارس استان یزد فردا تعطیل شد
محمدرضا قانع با اشاره به اینکه بسیاری از مدارس در یزد درگیر برگزاری انتخابات هستند، استاندار یزد با تعطیلی تمام مدارس در مقاطع مختلف یزد موافقت کردند.
مدارس خراسان رضوی تعطیل شد
علیرضا کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:مدارسی که حوزه انتخابیه هستند؛ در روز شنبه تعطیل شده اند.
مدارس گیلان فردا ۳۰ اردیبهشت تعطیل است
اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت:به علت انتخاب بیشتر مدارس گیلان به عنوان شعب اخذ رای ، مشارکت فرهنگیان در فرآیند برگزاری انتخابات همه مدراس در همه مقاطع فردا ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.
تعطیلی مدارس مجری انتخابات در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت در لرستان 
مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از تعطیلی مدارس مجری انتخابات در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت خبر داد.
 
مدارس استان اصفهان فردا تعطیل است
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه اکثر مدارس استان اصفهان به عنوان شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است و تعداد زیادی از همکاران به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات مشغول فعالیت هستند، تمام واحدهای آموزشی استان روز شنبه سی‌ام اردیبهشت تعطیل هستند.
تعطیلی مدارس خراسان شمالی
بنابر اعلام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تمام مدارس استان خراسان شمالی فردا شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.
مدارس استان همدان تعطیل شد
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:مدارس استان همدان در نوبت صبح و بعد از ظهر روز بعد از انتخابات، ۳۰ اردیبهشت ماه جاری تعطیل اعلام شده است.
مدارس محل اخذ رای در کردستان روز بعد از انتخابات تعطیل است 
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: مدارسی که جمعه ۲۹ اردیبهشت شعبه برگزاری انتخابات هستند روز شنبه ۳۰ اریبهشت تعطیل خواهند بود.
آخرین خبرها از تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان
علی مرادی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان آخرین وضعیت امتحانات دانش آموزان بعد از انتخابات ریاست جمهوری،گفت: با توجه به اینکه در ایام امتحانات دانش آموزان قرار داریم روزهای شنبه و یکشنبه بعد از روز رای گیری امتحانی برای دانش آموزان در نظر گرفته نشده است.
وضعیت تعطیلی مدارس زنجان
رهبر طوماری رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:مدارس ابتدایی که به عنوان شعبه اخذ رای از آنها استفاده می شود روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل خواهند بود و تعطیلی سایر مدارس که در آنها رای گیری انجام نمی پذیرد برعهده رییس منطقه ،  ناحیه است .
لغو امتحانات روز شنبه برخی مدارس کهگیلویه و بویراحمد
هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: تغییر امتحانات داخلی مدارس در این روز به روز دیگر به دلیل اختصاص شعب اخذ رأی انتخابات در برخی مدارس و رعایت حال فرهنگیانی است که جزو عوامل اجرایی هستند.
وی گفت: بر اساس پیش‌بینی قبلی هیچگونه امتحان نهایی در برنامه این روز وجود نداشت و در مدارسی که شعب اخذ رأی وجود ندارد و مدیر و معلمان آن مدرسه جزو عوامل اجرایی نیستند روز شنبه امتحانات خود را برگزار می‌کنند.
تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه 
حسین پارساپور رئیس مرکز اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی مدارس در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه به عنوان محل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: به همین علت تمامی مدارس در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت تعطیل است.
وی افزود: در تمامی نواحی تعدادی از مدارس به عنوان شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه بسیاری از معلمان و همکاران آموزش و پرورش در مدارس و شعب اخذ رأی حضور و فعالیت دارند به علت حجم کار و شمارش آرا مدارس استان در روز پس از انتخابات تعطیل است.
تعطیلی مدارس در استان مرکزی
شهریار فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش گفت: مدارسی که روز بیست و نهم اردیبهشت حوزه برگزاری انتخابات هستند در روز شنبه سی اردیبهشت تعطیل هستند.
وی عنوان کرد: وضعیت کاری فرهنگیانی که ابلاغ همکاری در حوزه‌های اخذ رای را دارند نیز در روز سی اردیبهشت مطابق ضوابط و گواهی‌های اعلامی هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات خواهد بود.
کلیه مدارس خوزستان روز شنبه تعطیل است
به‌منظور تسهیل روند برگزاری انتخابات، کلیه مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سطح خوزستان روز شنبه بعد از انتخابات (۳۰ اردیبهشت‌ماه) تعطیل اعلام شدند.
تمامی مدارس قم‌ فردا تعطیل است‌
مدیرکل آموزش‌وپرورش قم از تعطیل بودن تمامی مدارس قم در روز شنبه خبر داد.
مدارس گلستان در همه مقاطع و شیفت ها، فردا تعطیل است
علی اضعر طهماسبی دبیر ستاد انتخابات گلستان اعلام کرد :  به علت اخذ رای در اکثر مدارس و انجام کار شمارش آراء در شعبه ها مدارس گلستان فردا در همه مقاطع تعطیل است.
مدارس استان خراسان جنوبی شنبه تعطیل است‌
در حال تکمیل/

اخبار مرتبط

نظرات