رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
  • کد خبر : 21078
  • ورزش
  • چاپ خبر : کفاشیان: تیم ملی فوتبال تا جام جهانی روسیه ۷ بازی تدارکاتی انجام می‌دهد
کفاشیان

گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران اندیشیده شده و قرار است تا جام جهانی روسیه این تیم هفت بازی تدارکاتی را انجام دهد. به گزارش ۷لوح به نقل از تسنیم از اردبیل، علی کفاشیان ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تمهیدات […]

گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران اندیشیده شده و قرار است تا جام جهانی روسیه این تیم هفت بازی تدارکاتی را انجام دهد.

به گزارش ۷لوح به نقل از تسنیم از اردبیل، علی کفاشیان ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان اندیشیده شده و قرار است تا آغاز مسابقات جام جهانی در روسیه تیم ملی فوتبال هفت بازی تدارکاتی برگزار کند.

وی از حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال از تیم ملی خبر داد و افزود: فدراسیون فوتبال حمایت همه جانبه از سرمربی تیم ملی دارد که بتواند به اهداف خود برسد و مردم فوتبالدوست کشورمان  را با صعود به مرحله بعدی جام جهانی خوشحال کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: انتظار می‌رود با انتخاب مجدد صمد نوتاش به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل فوتبال این استان در مسیر رشد قرار گیرد و بتواند همانند گذشته فوتبالیست‌های مطرحی را به فوتبال کشورمعرفی کند.

کفاشیان خاطر نشان کرد: اردبیل فوتبالیست‌های بزرگی همچون علی دایی را به فوتبال کشورمان تحویل داده است و انتظار  از اردبیل بسیار بالاست که در این زمینه باید رئیس هیئت فوتبال این استان بتواند برنامه‌ریزی مناسبی برای رشد فوتبال استان داشته باشد.

وی اظهار کرد: مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان پس از کش‌وقوس‌های فراوان با تفاهمی که بین مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال و فدراسیون صورت گرفت، انجام شد تا فوتبال اردبیل از بلاتکلیفی درآید و به اهداف دراز مدت دست یابد.

اتفافات بازی تراکتورسازی و پرسپولیس بررسی می‌شود

کفاشیان همچنین اظهار داشت: اتفاقات بازی تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس توسط فدراسیون فوتبال بررسی می‌شود و باید فرهنگ‌سازی در ورزشگاه‌ها انجام شود تا شاهد توهین به هواداران نباشیم.

وی با اشاره به اینکه هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی اعتبار و آبروی فوتبال ایران هستند، ‌افزود: در برخی بازی‌های حساس این اتفاقات رخ می‌دهد که با فرهنگ‌سازی می‌توان در فوتبال ایران از این اتفاقات شاهد نباشیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس و تراکتورسازی از تیم‌های پرهوادار آسیا هستند که این هواداران سرمایه‌های عظیمی برای فوتبال ایران بوده و نباید با این اتفاقات این اعتبار را زیر سؤال ببریم.

وی اظهار کرد: فدراسیون فوتبال به هواداران فوتبال احترام ویژه‌ای قائل است و باید اتفاقات اخیر را مورد بررسی قرار داد و انتظار می‌رود در بازی های آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

کفاشیان گفت: شور و نشاط فوتبال منوط به حضور هواداران فوتبال است که باید قدر این سرمایه‌های فوتبال را بدانیم و زمینه‌ حمایت هواداران از فوتبال را فراهم سازیم.

اخبار مرتبط

نظرات