رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
گروگانگیری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه گروگان‌گیری در شهرستان فاریاب به پایان رسید گفت: هیچ‌گونه دغدغه امنیتی در استان وجود ندارد و گروگان‌ها، آزاد شدند. به گزارش ۷لوح به نقل از تسنیم از کرمان، دادخدا سالاری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گروگان‌گیری فردی در شهرستان فاریاب از […]

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه گروگان‌گیری در شهرستان فاریاب به پایان رسید گفت: هیچ‌گونه دغدغه امنیتی در استان وجود ندارد و گروگان‌ها، آزاد شدند.

به گزارش ۷لوح به نقل از تسنیم از کرمان، دادخدا سالاری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گروگان‌گیری فردی در شهرستان فاریاب از سوی یک باند اشرار به قصد اخاذی از خانواده وی، ماموران انتظامی بلافاصله با هماهنگی مقامات قضایی شهرستان فاریاب وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی این باند شده و از طریق روش‌های پلیسی محل اختفای گروگان‌گیران و نگهداری گروگان را شناسایی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه ماموران پلیس طی یک عملیات ویژه، ضربتی و غافلگیرانه و بدون هیچ‌گونه تلفات و خسارتی توانستند گروگان را از چنگال آدم‌ربایان آزاد کنند، گفت: با یک عملیات مقتدرانه از سوی ماموران انتظامی ۲ گروگان‌گیر مسلح ظرف کمتر از ۲۴ساعت در چتگال قانون گرفتار شدن.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه دغدغه امنیتی در استان وجود ندارد و گروگان‌ها، آزاد شدند تاکید کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی وضعیت امنیتی استان مطلوب است و هیچگونه دغدغه امنیتی در استان وجود ندارد.

سالاری با بیان اینکه در این عملیات دو نفر از گروگان‌گیران مسلح دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح جنگی به همراه خشاب و مهمات مربوطه کشف و توقیف شد خاطر‌نشان کرد: تحقیق از متهمان جهت شناسایی سایر عوامل ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات