رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
  • کد خبر : 11521
  • ورزش
  • چاپ خبر : پرسپولیس ۰ – الریان ۰؛ بازی زیبای بی نتیجه
پرسپولیس
ازدست رفتن فرصت صدرنشینی؛

پرسپولیس ۰ – الریان ۰؛ بازی زیبای بی نتیجه

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ به مصاف تیم الریان قطر رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. به گزارش ۷لوح به نقل از ورزش سه ، یک تساوی که می توانست با تیزهوشی و جسارت مهدی طارمی با سه امتیاز […]

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ به مصاف تیم الریان قطر رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ۷لوح به نقل از ورزش سه ، یک تساوی که می توانست با تیزهوشی و جسارت مهدی طارمی با سه امتیاز همراه شود، پرسپولیس را اکنون در بدترین شرایط برای صعود قرار داده است.
پرسپولیس اکنون با ۵ امتیاز باید چشم انتظار جدال های آتی خود باشد و این در حالی است که الریان قطر و دیگر تیم های عربی اکنون سرنوشت گروه چهارم را در دست گرفته اند.

 
هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛ استادیوم آزادی              تماشاگر: ۵۷۱۳۰ نفر

داور: ، «ساتو ریوجی» از ژاپن داور وسط، «ساگارا تورو» از ژاپن، کمک داور اول، «یاما اوچی هیروشی» از ژاپن

 
کارت زرد:

علی علیپور از پرسپولیس (۴) – عمر باری از الریان (۴۴)، سروش رفیعی از پرسپولیس (۷۶)، سروش رفیعی از پرسپولیس (۸۶)، سباستین سوریا از الریان (۹۴)

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی(۸۹ محسن ربیع‌خواه)، محسن مسلمان(۹۲ احسان علوان‌زاده)، علی علیپور، وحید امیری و مهدی طارمی.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
ترکیب الریان قطر:

عمر باری، عبدالکریم سالم، گونزالو ویرا ،ناتان اوتاویو، معصب خضر، کوه میونگ جین، ویکتور کاسرس، عبدالرحمان الحرازی (۶۵ دنیل گومو)، سرجیو گارسا، رودریگو تاباتا و سباسیتن سوریا.
سرمربی: میشل لادروپ

 

 

شرح بازی:

پرسپولیس برای پیروزی مقابل الریان چشم به حمایت هوادارانش داشت و آنها نیز با حضور در استادیوم نشان دادند از این مساله صرف نظر نخواهند کرد. مساله ای که با حمایت هواداران و هجوم همه جانبه بازیکنان پرسپولیس به دروازه الریان قطر همراه شد و این تیم بارها موقعیت گلزنی برابر عمر باری و مدافعان این تیم به دست آورد. دقایق پایانی نیمه اول می توانست پرسپولیس را به خواسته اش برساند اما ضربه چیپ مهدی طارمی روی ضربه پنالتی که به بیرون رفت باعث شد تا آنها با روحیه پایین راهی رختکن شوند.
در نیمه دوم هم این مهدی طارمی بود که با ضربه خود اولین زنگ خطر را برای الریان به صدا درآورد که توپ با برخورد به تیرک دروازه به زمین بازگشت. علی علیپور و محسن مسلمان در کنار ماهینی دیگر بازیکنانی بودند که شانس خود برای گلزنی مقابل الریان را امتحان کردند که با سد محکم دروازه بان باتجربه الریان مواجه شدند و فرصت ها برای این تیم از دست رفت تا تساوی بدون گل پایانبخش بازی باشد و اکنون شاگردان برانکو با ۵ امتیاز از ۴ جدال قبلی خود چشم انتظار عملکرد دیگر تیم ها و امیدوار به کسب امتیاز خود از دو دیدار بعدی برابر الوحده امارات در آزادی و الهلال عربستان در قطر باشند.

 

اتفاق ویژه:

یک پنالتی عجیب از سوی مهدی طارمی که در این فصل عادت کرده گل های عجیب و غریب به ثمر برساند. مهدی طارمی که با تیزهوشی فوق العاده اش توانست مدافع الریان را مجبور به خطای پنالتی کند، این بار بدون مدعی زدن این ضربه، خودش پشت توپ ایستاد و در حالی که دروازه بان باتجربه الریان به دنبال تخریب روحیه او بود ضربه اش را به شکل چیپ نواخت که با بدشانسی از بالای دروازه به بیرون رفت. ضربه ای که باعث شد آرزوهای پرسپولیس برای صعود اکنون با اما و اگر بزرگی همراه شود.

اخبار مرتبط

نظرات