رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
  • کد خبر : 15158
  • مجلس
  • چاپ خبر : دانشگاه آزاد در گذشته به هیچ نهاد نظارتی پاسخگو نبود/ حسابرسی‌های کنونی به شفافیت مالی دانشگاه آزاد کمک می‌کند
دانشگاه آزاد

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد در گذشته به هیچ نهاد نظارتی پاسخگو نبود و حسابرسی‌های کنونی به شفافیت مالی دانشگاه آزاد کمک می‌کند. به گزارش ۷لوح ؛ سیدحسن حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس استان سمنان با اشاره به لزوم فسادزدایی از دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: اقدام اخیری که هیأت‌ امنای […]

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد در گذشته به هیچ نهاد نظارتی پاسخگو نبود و حسابرسی‌های کنونی به شفافیت مالی دانشگاه آزاد کمک می‌کند.

به گزارش ۷لوح ؛ سیدحسن حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس استان سمنان با اشاره به لزوم فسادزدایی از دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: اقدام اخیری که هیأت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی کردند و جابه‌جایی ریاست دانشگاه و اقدامات بعدی‌ یعنی حسابرسی و شفافیت مالی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قابل‌ تقدیر است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از سی و اندی سال پیش فاقد حسابرسی مشخص توسط سازمان‌های رسمی حسابرسی بود و صرفاً حسابرسی داخلی می‌شد و به هیچ نهاد نظارتی پاسخگو نبود.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: اقدام اخیر هیأت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی نشان داد که دانشگاه آزاد هم به سمت شفافیت حرکت می‌کند؛ این مجموعه چون قاطبه جوانان و دانشجویان را در برمی‌گیرد و میلیون‌ها نفر محل رجوعشان این دانشگاه بوده، هست و خواهد بود، باید مورد توجه باشد؛ اعتبار این دانشگاه به دانشجویان و جوانان مملکت است.

وی گفت: طبیعتاً مردم به‌خصوص جوانان این حق را دارند که از وضع مالی این دانشگاه اطلاع داشته باشند و شفافیت مالی وجود داشته باشد و حسابرسی که امروز  انجام می‌شود، می‌تواند به این شفافیت کمک کند.

اخبار مرتبط

نظرات