رفتن به بالا

فرهنگی ورزشی هفت لوح " 7لوح "


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
-١٨(°C)
وزش باد (mph)
فشار (in)
اشعه فرابنفش -
رطوبت (in)
  • دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
  • کد خبر : 17477
  • سلامت
  • چاپ خبر : شنا تا چهارشنبه در سواحل خزر ممنوع شد
شنا
مدیرکل مدیریت بحران مازندران:

شنا تا چهارشنبه در سواحل خزر ممنوع شد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به جریانات هوا در شمال کشور گفت: شنا تا چهارشنبه در سواحل خزر ممنوع شد. به گزارش ۷لوح ؛ علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: از امروز جریانات هوا در این استان شمالی آغاز شده و وزش باد شدید در سواحل خزر رخ می‌دهد. وی […]

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به جریانات هوا در شمال کشور گفت: شنا تا چهارشنبه در سواحل خزر ممنوع شد.

به گزارش ۷لوح ؛ علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: از امروز جریانات هوا در این استان شمالی آغاز شده و وزش باد شدید در سواحل خزر رخ می‌دهد.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی، سرعت باد در سواحل به ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و ارتفاع موج در برخی مناطق از ۲٫۵ متر نیز فراتر می‌رود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران به مسافران و افراد محلی توصیه کرد تا روز چهارشنبه از شنا در سواحل خزر خودداری کنند.

وی وضعیت هوای امروز استان را صاف تا نیمه‌ابری گاهی با وزش باد و از اواخر روز با افزایش ابر اعلام، و تصریح کرد: امشب و فردا هوای استان، نیمه‌ابری تا ابری با بارش پراکنده و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

احمدی گفت: روز سه‌شنبه دمای هوا در گرم‌ترین ساعات در شهرهای غربی استان از رامسر تا نور  تا ۳۰ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی استان تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت دریا در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مواج است و شنا در دریا توصیه نمی‌شود، اعلام کرد: در صورت تغییر نقشه‌های هواشناسی، تغییرات پیش‌بینی در گزارش روزهای آینده لحاظ می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات